lørdag 26. februar 2011

New "I like" list

I'll start in english: I will be writing in norwegian from now on, because my english friends does not read my blog anymore, so....blah!!!! ;)

Så her kommer en ny liste:
*Nydusja, deilig joggedress, en gooood film på skjermen og noe godt å ete på :)
*Når frøkna mi sitter å virkelig leker og koser seg for seg selv, og synger en egenkomponert sang blandet med "Mikkel reeev, bæææbæææ lille lille, Lille Pettej Kappekopp" søtnos
*Stearinlys.
*Når du tror det ikke er noe bra på tv, og glemt å leie film. Og da oppdager en FANTASTISK film på tv ;)
*Ha en god venninne på besøk, som du ikke har sett på EVIGHETER, men som det føles ut som du pratet med sist i går. Sånne setter jeg så utrolig pris på.
*Når man oppdager noe nytt! En ny venn, en ny matrett, en ny sjokkis eller en ny tv serie :)

Det var det jeg hadde nå.
Savner lister fra deg som leser... morsomt å komme på flere ting. kan være hva som helst :)

Da skal jeg slappe av med en stooor kopp med honning (Håper på at influensaen endelig skal slippe tak) og se på Bodyguard!!! :)

1 kommentar:

Pidge sa...

* Toots og Maytals på en søndag morgen - reggae er fantastisk.
* ost kake
* ser på kjæresten min går til å spille i bandet hans i Bristol
* koke opp en massiv pasta saus å mate mine venner i morgen kveld.
* Kommer til å se Reel Big Fish morgen :-)
* Søppel engelsk til norsk oversettelser.

Beklager at jeg ikke har lest bloggen din Jeanette ... Jeg ærlig trodde ikke du gjorde det noe mer. Jeg følger deg nå og jeg vil bare nødt til å oversette dine innlegg! :-P